Philips Performer Active FC8522 paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Performer Active FC8522 paars op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

erik met een K 17-12-2015

Ik mis toch wel wat 'vermogen' bij deze stofzuiger. Hij doet t 'voldoende' maar dat moet beter kunnen. Het klepje op de slang zit net waar je het vasthoudt en daardoor schuift het vaak per ongeluk open. Daar is niet goed over nagedacht. Maar het irritantste is dat de stofzuigerslang zelf gewoon te kort is. Je kunt niet bij de hoeken van het plafond komen om spinnenraggen weg te halen zonder de stofzuiger zelf op te moeten tillen.

Mamapetra 25-10-2014

Ondanks zijn hippe uiterlijk, lange snoer en handig geplaatste opzetstukken is dit niet echt een stofzuiger voor een groot huishouden. De stofzuiger is niet erg sterk, zowel niet van materiaal als van zuigkracht. Op vloerbedekking heeft hij wat moeite en met de vloerbedekking op de trap ben je wel erg lang bezig. Ook mis ik een handvat om deze te dragen. Voor personen alleen en zonder huisdieren met laminaat is dit een beste stofzuiger. Voor alle andere gebruikers advieseer ik een wat zwaarder model.

neut77 20-10-2014

Sinds kort de FC8522/09. Mooi sterke stofzuiger.
Omdat mijn man en ik veel in lengte verschillen is de stang super! hij kan erg hoog gezet worden vind ik ook de dikte van de slang is fijn in de hand te houden.
Hij zuigt zeer sterk, we hebben 2 kids en katten. De haren op de trap zijn super makkelijk met de kleine zuigmond te verwijderen.
Het enige nadeel is wel dat hij de grote dingen ( zoals bijvoorbeeld een houtkorrel van de kattenbak) voor zich uit blijft schuiven. Als je de mond dan op tilt schiet het er gelijk in maar het zou makkelijker zijn als het niet voortgeduwd werd.
Het geluid van de stofzuiger is geweldig, een die niet te hard gaat.
Al met al een goed stofzuiger voor zijn prijs.
voordelen: sterke zuiging, stang tot grote hoogte te verstellen
Nadeel :schuift grote stukken voor de mond uit

Alura67 18-10-2014

Na twee week geprobeerd te hebben komen wij tot de conclusie dat het een makkelijk en licht hanteerbaar toestel met fijne borstels aan de zijkant en de stang is lang en makkelijk uitschuifbaar. De zuigkracht moet bij mij altijd op vol vermogen met een hond en 3 kids.. De minpunten: de snoer is te kort, hij maakt veel lawaai, alles is van plastic en het regelklepje in de stang schuift snel open.

daniellevw 16-10-2014

Dit een fijne stofzuiger met een paar min puntjes maar de plus punten winnen
Zuigt heel goed en door de speciale borstel kan je echt overal in elke hoek bij. Tot de laatste kruimel vind ie waarbij ik bij me oude stofzuiger nog enkel met het mondstuk moest zuigen is dat bij deze absoluut niet nodig. Hij maakt daarentegen wel heel erg veel lawaai. Het mondstuk zit niet echt heel strak in de stang maar dat mag de pret niet drukken. Hij is klein in formaat en lekker licht maar met opruimen neemt hij wel veel plaats in om dat je hem zo weg zet en niet staand. Maar buiten dat een fijne stofzuiger.

erik met een K 17-12-2015

hij kan ook staand weggezet worden hoor.

Dubidu 12-10-2014

Zeer wendbaar en super licht. Voelt wel wat plastic. Zuigt perfect en rolt heel fijn. Helaas is de kop iets te hoog en past het niet onder ons dressoir. Ik vd de klep in de stang heel erg gevoelig. Is heel snel open. Dit vind ik persoonlijk niet fijn. Ook vind ik de stang in zijn geheel iets te kort en heeft mijn oude stofzuiger een iets langer kabel.

rvankekeren 10-10-2014

krachtige motor waardoor hij goed zuigt. het try active mondstuk werkt erg goed makkelijk om langs plinten te zuigen.
het snoer is lekker lang. de steel is niet ontworpen voor lange mensen, 196 of groter.
De stofzuiger voelt verder wat plastic en daarom goedkoop aan. maar voor deze prijs een goede keus.

gejemide 06-10-2014

Philips FC 8522/09 ECO stofzuiger. Hij heeft een krachtige motor waardoor hij goed zuigt. De zuigmond vind ik geweldig want ik kan vuil langs de plinten moeiteloos wegkrijgen. De zuigmond glijdt fijn over de plavuizen zonder schrapende geluiden (zoals bij mijn oude stofzuiger). Hij is voorzien van telescoopbuis. Het apparaat is erg licht waardoor hij gemakkelijk te tillen is en je 'm snel even pakt. De trap stofzuigen was nog nooit zo makkelijk. Ook op vloerbedekking presteert hij goed. De losse onderdelen bewaar je op de zuigbuis en dat is handig, want zo heb je ze altijd bij de hand en zitten ze niet achter een fragiel klepje. Mijn vorige stofzuiger was ruim 2 keer duurder maar deze presteert veel beter. Het koppeling van de onderdelen is een conisch systeem (je moet ze in elkaar schuiven dus geen klik systeem) waardoor ik mij afvraag of deze op de lange termijn wel blijven zitten. Zowel de flexibele zuigslang als het snoer hadden iets langer mogen zijn. Voor dit budget zeer zeker een aanrader.
Voor duurzaamheid heb ik een 5 gegeven aangezien ik nog niet weet of ik het apparaat duurzaam vind, dat zal de praktijk moeten uitwijzen.